Hejsan!

Jag heter Louise, eller Infolia, är 17 år och ska börja skriva inlägg på den här bloggen. Jag bor i Varbergstrakten och har alltid älskat djur. Vi bor ute på landet och här bor just nu en hund, tre katter, två salamandrar och en guldhamster, men i grannskapet finns både kor, får, getter och hästar. Jag går på en naturbruksskola vid namn Munkagårdsgymnasiet där jag går linjen som kallades Djurvård när jag sökte, men numera heter den endast ”Djur”.

Jag har bloggat tidigare men lagt det lite på hyllan för ett tag. Men i den här bloggen ska jag bidra med mina historier om hamstern Buzz, som jag hämtade hos Lojs och eventuellt sprida en del kunskap och idéer. Jag är ny på sidan så jag kan inte begära att läsarna ska förvänta sig några specialinlägg från mig i början. Jag lär mig fort dock. Ha det gött tills vi hörs igen! (:

Kommentera

